Dagen efter...


...är aldrig lika rolig som kvällen innan var. Och desto roligare man hade, desto otrevligare brukar det bli att vakna upp nästa dag. Märkligt det där.

Så om jag säger att jag hade en supertrevlig kväll på Jazzhuset igår, kan ni ju lista ut hur bra jag mår idag...go stämning, omgiven av trevliga människor och bra musik. Kan ju inte bli annat än lyckat! Kvällens band var inga mindre än
Tellus about the moon som hade releasefest för sitt första album. Me like!

Innan jag traskade de knappa 3 km hem och lyssnade på lite fågelkvitter blev det stämsång på "En värld full av liv" när klubben hade stängt. Mycket vackert. Vet däremot inte hur mycket grannarna uppskattade det.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback