Den magiska månaden


Har varit på fyra jobbintervjuer i mitt liv. Tre av dessa har ägt rum i november (en på min 20-års dag!). Den senaste avklarades idag, den 4 november. Fyra har alltid varit lite av ett turnummer och idag var inget undantag...

Intervjun gick kanon! Ska dit på måndag och provjobba och funkar allt som det ska, kommer anställningsbevis skrivas redan samma dag. Är tyvärr "bara" timanställning, men vad tusan. Någonstans måste jag ju börja!

Inte nog med det. När jag stod och väntade på pendeln ringde de från H&M Backaplan och undrade om jag kunde jobba på lördag! Var där igår och inventerade på kvällskvisten, men räknade inte direkt med något mer än så. Men tji fick jag:)


Är det här början på något stort?

Kommentarer
Postat av: Nelly

GRATTIS!!! =)

Du har fått två jobb på samma dag typ?! Inte illa.

Men nu får du faktiskt tala om var du har fått jobb, du är så hemlighetsfull, juh!

2009-11-04 @ 17:16:18
Postat av: Sanneeee

ååååh så glad jag blir för din skull:-) !!! Filip** och Fredrik går ikväll va? HA HA ska inte göra det för uppenbart ..förstår du vill hålla det hemligt här på bloggen. Bäst att du får ledigt över nyår ;-))) Då ska vi på reeeesa. Kram

2009-11-04 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback