Det omöjliga har hänt


Jag, som verkligen inte är något stort fan av julen, har "drabbats" av julefrid. Efter en turbostädning på 2 timmar och några tända stearinljus senare var mysfaktorn skyhög i vår lilla tvåa. Lägg där till julmusik ur högtalarna och en liten adventsfika med Cissi och Emilia. Nu ska jag strax börjar med middagen, men först ska jag vara en duktig flicka och läsa på lite inför morgondagens redovisning.

Vardagsrummet/sovrummet


Även "kontoret" har fått lite julpynt

Kärleken är mäkta stolt över sin ljusinstalltion i hallen.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Myyys!! Grattis till finalplatsen! =)

Postat av: Elisabet

Ser härligt ut Bodin! :)

Jag har gjort köttfärsås ikväll..haha, det närmaste huspyssel jag kommer i år tror jag tyvärr :D



Puss!

2009-11-29 @ 21:48:18
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback