Måndag morgon


Vaknade kl. 05.55, 35 min innan alarmet skulle gå igång. Och då är det knappast någon idé att försöka somna om...Så nu är håret tvättat, frukosten uppäten, lunchmackan inslagen och spacklet på. Nu är det bara lite vettiga kläder som saknas. Upptäckte dessutom att jag satt på mig mina mysbyxor bakochfram, bra jobbat. Men så är det ju måndag också, dagen som aldrig riktigt är som alla andra dagar. Lite segare, lite gråare och en hel oändlighet kvar till helg. Bortsett från regn och rusk tror jag nog att detta kommer bli en ganska bra måndag ändå.




Kommentarer
Postat av: Louise

Du ska höra av dig om designtävlingen. Kolla på Stinas gala-blogg där du skrev kommentar sist så får du veta..

2009-11-30 @ 13:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback