Snopet


Missuppfatta mig rätt. Jag är oerhört tacksam att jag fått ett jobb, MEN...den här veckan har varit så otroligt intensiv att jag knappt har lagt mitt eget namn på minnet. Har verkligen lagt ner all min energi på projektarbetet som lämnades in idag.
Hela veckan har jag gått och suktat efter fredagen, min lediga dag, då jag skulle få sova ut och ta det lugnt. Men tji fick jag...igår ringde nämligen chefen och frågade om jag kunde jobba imorgon mellan kl 10-18.
"Självklart!"
, svarade jag glättigt medan jag svor inombords. Däremot kommer jag jubla när jag får min första lön på många månader precis innan vi åker iväg till Paris över nyår! Dessutom kommer jag komma hem till hemlagade hamburgare imorgon efter en lång arbetsdag så jag ska verkligen inte klaga! Bara lite;)

Sen saknar jag min Maria så det gör ont inombords! Det värsta är att vi inte hinner ses förrän nästa år, buhu.
Får trösta mig med en bild så länge...

Oktober 2007

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback