Allt eller inget






Jag hatar att göra saker halvdant, det funkar bara inte. Så föga förvånande är väl att jag lade ner extra mycket kraft på dukningen. Ganska nöjd med resultatet om jag får säga det själv:) Löven satt jag och klippte ut på fri hand igår kväll efter det att jag tillverkat servettringar med hjälp av ståltråd och lite pärlor. Hemtenta? Det vet jag inte ens vad det är...

Tyvärr sprack min planering lite (ovanligt!) eftersom det tog femtielva år att diska rödvinsglasen. Gasspis är helt suveränt, för det mesta. Den närmast permanenta fetthinna som sätter sig på allt i köket som inte står skyddade bakom skåpsdörrar är däremot långt ifrån suverän...Men skam den som ger sig!

Nu en dusch, sen inköp av en blomsterkvast eller två innan allvaret börjar. Då är det dags för de resterande två rätterna att tillagas!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback