Argbigga


J'adore!


Achtung! Hormonsvajande Johanna på ingång. Nej, den här veckan har verkligen inte börjat bra. Fast egentligen är det mest synd om Kärleken som får stå ut med mina bitska kommentarer. Menar ju inget illa, det bara blir så en viss period varje månad! Rår liksom inte för det...undrar hur världen hade sett ut egentligen om det var killarna som hade drabbats av PMS istället? Något säger mig att det hade varit ännu värre.

Idag var jag tvungen att sova mellan kl.11-13 för att komma i någorlunda balans igen. Sömnbrist har inte direkt någon positiv inverkan på humöret. Så efter den lilla tuppluren blev jag betydligt snällare...och efter att att sett "Coco avant Chanel" på bio blev humöret ännu lite bättre. Vilken fantastisk film! Men kan knappast bli annat när den handlar om en sådan fantastisk dam som Mademoiselle Chanel. Audrey Tautou var dessutom strålande i huvudrollen. Suck...så nu är längtan efter Paris större än någonsin!

Resten av veckan ser ut som följande;
  • Skola kl. 10.15-11.45
  • Akupunktur fre kl. 13.30
Det var det...kommer bli förbannad på mig själv om jag inte får tummen ur och går till gymmet den här veckan när jag äntligen blivit frisk. För att skylla på att jag inte hinner känns inte riktigt hållbart. Nu är dessutom all tvätt tvättad och lägenheten städad så här hemma finns inget att göra.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback