Fröken (S)ur


HUR svårt kan det vara att lära sig klockan? Uppenbarligen väldigt svårt eftersom jag 20 min innan inplanerat besök hos akupunktören stod i pyjamas hemma i lägenheten. Detta resulterade i felknäppta kläder, en osminkad nuna och en språngmarsch ner för hela Eklandabacken. Kom knappt 10 min för sent, en applåd för det!

Sen är det första jag får höra "jag ser att du har utslag i ansiktet". Som om jag inte redan har megaångest för att visa mig utanför dörren utan smink...Speciellt under den här tiden i månaden när hormonerna går bananas. Så efter 30 min med 12 nålar lite här och var i kroppen var humöret knappast bättre.

Och eftersom morgonens tidigare misstag resulterade i att jag inte hann få med mig datorn var jag tvungen att åka hem en sväng innan skolan. Som jag självklart också blev försenad till...

Inte ens solens strålar kan tränga igenom de stora svarta PMS-molnen och få mig på bra humör idag.


Återkommer när jag blivit snäll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback