Sugen på fel sak...


Rubriken har inget med snusk göra om det var någon som trodde det! Eller så är det bara jag själv som förknippar ordet sugen med snusk..aja, strunt samma.

Jag är sugen på; FEST! Och att torsdag kväll skall infinna sig NU. Då blir det hårfärgning och tacos (och lite vin kanske?) med Anna innan vi glider ner på Prickig Katts invigning av deras nya vintageavdelning. Där ska det också bjudas på vin så en utgång efter det känns inte helt otänkbart eftersom jag är ledig på fredag:D

Jag är "osugen" på; Plugg! Har en vetenskaplig artikel (på engelska såklart) som jag måste analysera till morgondagens seminarium. Bläääää känner jag inför det. Men 1 ½ timme i skolan borde jag uthärda.

Efter skolan är det dags att leka nåldyna igen. Har på sistone blivit så pigg att jag har svårt att somna om kvällarna, lite för pigg med andra ord. Sen om det är akupunkturen förtjänst eller inte, vågar jag inte uttala mig om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback