Tänk, tänk, tänk...


Hade inga direkta förväntningar på dagen när jag slog upp ögonen i morse, men vilken bra dag det blev! Kan knappast bli dålig när man vaknar upp till strålande solsken. Disken diskades, mat inhandlades och kl 11 var även tre maskiner tvätt upphängda på tork.

Efter en lätt lunch var det dags för seminarium igen. Var visserligen bara 1½ timme, men minuterna gick såååå långsamt. Efter att ha krävt Ellie på lite pengar (kände mig som den elaka vargen i Robin Hood) blev det en fika i Linné. Borde nog ta och utforska Linné lite bättre. Är en närmast främmande stadsdel för mig, men ack så trevlig.

I eftermiddag har jag skrivit på hemtentan...not! Jag har stängt in mig på kontoret och pysslat med annat. Något som jag inte gjort på över två år, så hjärncellerna har verkligen gått på högvarv. Kan ni se vad?




Kan avslöja att det har något med följande bild att göra...



Hoppas allt går som jag vill nu bara!



Kommentarer
Postat av: Anna

jag känner iaf igen klippdockan som agerar modell;)



det ser förövrigt mkt fint ut. hoppas det blir som du tänkt dej:)

2009-10-28 @ 22:56:33
Postat av: hanna

Nice!! kommer bli fiint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback