36 timmar och 15 minuter



Så länge dröjer det tydligen (i genomsnitt) från det att en kvinna får reda på en hemlighet tills hon för den vidare. Illa, illa! Tror, och hoppas, att jag inte räknas till genomsnittskvinnan i den här frågan.

Något annat som är illa är att jag blev nerlurad på stan av Kärleken, för att nästan omedelbart bli övergiven! Han fick nämligen för sig att han också minsann skulle klippa sig. Sagt och gjort. Så vad hittade lilla jag på under tiden? Jo, jag shoppade (såklart). Och jag som INTE skulle lägga pengar på kläder den här hösten. Yeah right...

Så nu är stassen för morgondagen sittning kirrad. Tror jag ska hämta lite inspiration från Audrey Hepburn när det kommer till make-upen. Update kommer!





Kommentarer
Postat av: Anette "Svärmor"

Hej Johanna,



jag har nu suttit och läst igenom stora delar av din blogg och det har varit både trevligt/kul och informativt.



Om du fortsätter att blogga så fortsätter jag att läsa (kan ses som en sporre men kanske även som ett hot, du avgör)



Stor Kram Anette

2009-09-19 @ 10:45:08
Postat av: Erica

I Hammar, det ligger här uppe i Närke :)



Hoppas du har en fin helg :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback