Bacillpaus



Blä för att vara förkyld!

Önskar att jag kunde skriva att jag vaknade upp i morse fullt frisk, men icke! Tänk er Johan Palms röst och addera lite nästäppa, et voila! Då vet ni precis hur jag låter just nu. Bara att hålla tummarna för att några dagars paus från Kärleken gör susen. Bacillerna verkar ha hoppat lite fram och tillbaka nämligen.

Allt snor bakom hjärnbalken sätter även stopp för alla tjusiga ord som jag läser ifrån min kurslitteratur. Så jag lade ner alla försök till att plugga ganska snabbt idag. Väntar fortfarande på att min studiemotivation skall komma igång...




Kommentarer
Postat av: Elisabet

Krya på dig min lilla fruktbakelse!

Å Ja, jags att Inomhus...haha..att d ska vara så jävla svårt :)



Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback