Operation perfect skin


Vissa människor har begåvats med perfekt hy. De kan supa, röka, slarva med sömnen och bara äta skräpmat utan att få så mycket som en liten, liten finne. Sedan finns de dem som knappt dricker, aldrig har nyttjat nikotin och som sover nio timmar varje natt och ändå aldrig blir av med de små "jävlarna". Jag tillhör tyvärr den senare kategorin.

Så nu har jag bestämt mig. Inga mer pengar på kläder och skor den här hösten. Här skall slantarna gå till hudvård. Började "Operation perfect skin" idag med en första AHA-behandling på
Elisabethskolan idag. Så nu blir de en behandling i veckan, sex veckor framöver. Därefter en gång i månaden för underhåll. Bara att hoppas att det är väl investerade pengar.

Som ni kanske förstår är jag hemma och inte på nollornas pubrunda. Magen bråkar lite så jag satsar på att bli helt frisk tills imorgon istället. Då blir det dans, dans, dans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback