God morgon, god natt


Just nu känns hela världen uppochner, på ett bra sätt. Dygnsrytmen har fått sig en smäll och jag har gått från pensionär till dumdristig tonåring. Gårkvällen blev en repris av förra torsdagen och slutade lite väl sent. Men trots detta överlevde jag en arbetsdag utan rast, en cykeltur upp i landalabergen och att det gick nio timmar mellan frukost/lunch och middag.


Johanna is:
skräckblandad förtjusning angående hennes magkänsla som än gång visade sig stämma: "So what about 2010? Som vanligt går jag efter min magkänsla och den säger att det kommer bli ett händleserikt år med många tvära kast. Jobb, boende, plugg. När detta året är slut kommer inte mycket vara sig likt. Men det är som sagt bara vad min magkänsla säger. En rolig grej som jag redan har anmält mig till är en teckningskurs
. År 2010 ska bli ett kreativt år." (utdrag från bloggen 20100110)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Magkänsla - den sannste känslan som finns....

2010-04-17 @ 15:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback