Weekday hjärta Maria Montazami?



Strosade runt lite innanför vallgraven idag. Besökte bland annat på Weekday och jag undrar om inte Örjan (Mr. Weekday himself) har en hemlig crush på Maria Montazami för vad hängde inte på en galge precis vid entrén? Jo en tischa vars framstycke var helt full med små tofsar. Eller "tassels" som Maria hade sagt ("tofsar låter ju så... tofsigt"). Det fanns även en klänning för dem som vill gå runt med ännu fler tofsar på kroppen. Hittade dessvärre ingen bild, men jag har en känslan av att tischan och klänningen kommer hänga på REA om några månader. Om inte hela Sverige drabbas av en tofsfeber vill säga.

Själv köpte jag mig en svart klänning. Ovanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback