Ensam är stark


Mycket kan man styra över, men inte små elaka baciller. Det fick min kollega erfara tidigt på förmiddagen och efter ett sjukhusbesök blev det sjukskrivning i en vecka. Detta innebar att jag under hela dagen fått springa runt själv (iförd 12 cm klackar som en sann "fashionista") som en idiot mellan visingarna. Schemat var så tight att jag till och med var tvungen att hoppa över ett par. Så imorgon är det jag som får skicka iväg lite intervjufrågor via mail istället. Orkar dessvärre inte skriva något längre blogginlägg för ögonen går snart i kors, men kan säga så mycket att jag vill ha allt från Whyreds kommande kollektion. HELT FANTASTISK! På dagens andraplats kom Lagom med ett riktigt lyckopiller till kollektion. Finfina färgkombinationer och mönster med inspiration hämtad från Nairobi.



Johanna is:
gick hemifrån kl 10 och ramlade åter in i hallen kl 23.30. Jobbigt? Njae. Kul? JA!



Kommentarer
Postat av: Joche

The days seems to be good for you :) Mkt å göra me andra ord. Får ta en fika när du kommer tillbaka, så får du berätta om den hektiska tiden uppe i hufvudstaden ;)

2010-08-19 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback