Nyp mig. Hårt.


Var helt säker på att allt jag skrev om igår bara var en dröm och att allt skulle vara borta i morse när jag vaknade. Men icke. Så för att dämpa min klädpanik var jag tvungen att dra ner på stan och shoppa. Inköpen ser ni i inlägget nedan och mest nöjd är jag nog över plånboken för 29 ynka kronor och skinnkjolen för 349 kronor. Second hand is the shit!

Nu är det även klart att jag ska upp till Stockholm redan på måndag för att springa på Mercedes-Bens Fashion Week samtliga dagar. Måndag till onsdag kommer jag med andra ord springa runt som en skållad råtta mellan så många visningar jag bara mäktar med för att köra en mini-intervju med designern bakom den aktuella visningen. Prestationsångest? Svar JA!

På torsdag är det dags att ta på sig rollen som påklädare på "Guldknappen" för att sedan mingla runt på efterfesten. Fredagens modevisning bjuder inte på någon efterfest, men något säger mig att jag nog kommer behöva något vin för att däcka som en klubbad säl där på kvällen. Men detta är först nästa vecka!

Denna vecka kommer bjuda på utgång, Göteborgs Kulturkalas och funktionärsarbete på Way Out West.



Johanna is: plötsligt händer det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback