Lugnet innan stormen


Helst av allt hade jag bara velat däcka i soffan med en pizzakartong vid min sida och inte göra något vettigt alls på ett par dagar. Dagarna som funktionär på Way Out West har varit extremt roliga, men rätt så slitsamma.

Fast vila får jag göra först om en vecka för imorgon kl 05.40 går tåget mot huvudstaden! Intensiva dagar under Stockholms modevecka väntar. Som det ser ut nu är detta dem visningarna jag kommer att se:

Måndag

12.30 Nakkna
16.00 Ida Sjöstedt
18.30 Camilla Norrback

Tisdag

14.30 Nina Jarebrink
16.30 The Local Firm
17.45 Cheap Monday
19.30 Carin Wester
20.30 Whyred

Onsdag

19.30 Tiger of Sweden



Efter varje visning ska jag in och knô backstage med modeller, stylister, sminköser och Gud vet vad för att haffa designern för en liten mini-intervju kring kollektionen. Det kommer vara svettigt, stressigt och galet roligt. Ska försöka vara duktig på att ta kort så ni får lite ögongodis att titta på! Ett och annat MMS-inlägg lär nog också dyka upp.



Johanna is: behöver inte längre oroa sig för hur hon ska komma hem efter den där festen på torsdag natt.
Centralt boende, check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback