(O)väntat besök


Redan igår borde jag ha förstått att de elaka bacillerna som bosatt sig i min kropp inte har några planer på att flytta ut när jag yttrade för Ellie att jag fortfarande kände mig lite krasslig varpå hon säger "Ja, jag SER det". Upplyftande...

Blev därför föga förvånad när Herr Feber kände för att göra ett återbesök idag. Inget jobb för mig med andra ord. Har däremot en miljon saker att göra här hemma. Saker som jag egentligen inte orkar ta tag i, men ingen annan kommer göra dem åt mig så vad gör man? Jo, man knaprar Ipren, klunkar te och trycker i sig kanelgifflar i hopp om att känna sig lite, lite bättre. Wish me luck!



Johanna is:
The Cardigans – Sick & Tired


Kommentarer
Postat av: Mamma

I wish you LUCK!! Always!

2010-08-31 @ 21:25:40
Postat av: Elisabet

Du é alltid vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback