Latmask goes människa again


Inaktivitet+för mycket julmat= en oerhört rastlös skepnad vid namn Johanna.
Därför påbörjades veckan med ett träningspass, lite shopping och två timmars biljard i goda vänners lag (tillsammans med ett par glas rött). Hej då tristess. HELLO civilisation!

Har kommit på mig själv att jag blivit en riktig "stabo" som man hade sagt hemma på öa. Storstadspulen (om man nu kan kalla pitoreska Götet för storstad) har satt sina spår. Jag är fullkomligt värdelös på att uppskatta lugnet nu för tiden. Sorgligt men sant. Så ett av mina nyårslöften får bli att lära mig att ha tråkigt. Wish me luck! Vad blir erat nyårslöfte?



Johanna is: tar svengelskan and goes to bed, samt lovar att återkomma imorgon med ett vårdat språk. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback