Ungkarlsliv


Var uppe med tuppen, avverkade en arbetsdag, åkte direkt till gymmet för att lyfta skrot, tog mig en duch, drog på mig myskläderna och gled ner på den lokala pizzerian för att trycka i mig en Capricciosa med vitlök (var glada att ni sitter på behörigt avstånd när ni läser detta) medan jag tittade på handbolls-VM. Sveriges damer vann för övrigt över Nederländerna om det är någon som undrar.

Nu fanns det en inbjudan till fest, men efter att ha....

  • ...vaknat i morse och möts av en tjusigt centrerad minifinne mitt på nästippen
  • ...insett att truppen av förkylningsblåsor försvunnit och istället hade ersatts av två rött, lysande ärr under näsan (snyggt färgmatchade med pricken på näsan)
  • ...fått fly kassan hals över huvud på jobbet på grund av näsblod

...kändes inte fest särskilt lockande längre. Istället blir det lite tv-sänd Nobelmiddag och att släcka lampan tidigt för imorgon är det dags för träning kl 10 igen.


Johanna is: antagen. Plugga eller jobba till våren är den stora frågan...eller kanske både och?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback