+7,5


Inte helt omöjligt att min hjärna kommer att överhettas den närmsta veckan...


Idag fick jag det mycket glädjande bedskedet att jag fick G på senaste hemtentan och därmed också klarade kursen i "hälsopedagogik" med bravur. Ytterligare 7,5 Hp, katsching!

Nu är det också slut på mitt liv som gräsänka för idag kom Kärleken hem. Brun och fin såklart! Kan knappt bärga mig till april när det är tänkt att mor min och jag ska åka till varmare breddgrader. Om schemat tillåter vill säga...

Imorgon blir det heldag i skolan för att sedan vara "ledig" till och med onsdag nästa vecka. Ingen slapp ledighet som väntar dock, nejnej. Här ska det pluggas tills det ryker ur öronen på mig.




Johanna is: hoppas att drömmen härom natten var en sanndröm och ska därför köpa en Lotto imorgon och ro hem Drömvinsten som ligger på ca 180 miljoner kronor. Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Joche

Good Luck!

2010-02-09 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback