Back to the 80's


Jag vet vad ni tänker...men för 100 kr kunde jag inte motstå denna "fulsnygga" skapelsen.

Tenta, check! Fast med tanke på att jag inte pluggat överhuvudtaget (jag har en "giltig" anledning för detta) så är datumet för omtentan redan uppskrivet i almanackan. Att jag skulle få G är ungefär lika troligt som att jag skulle låta bli att shoppa under ett år. Inte en chans i världen med andra ord.

Idag var det dags igen. Gick på stan med Kärleken för att han skulle hitta något fint till helgen. Det gjorde han visserligen också, men även jag gick hem med en påse. Innehållet går att beskåda på bilden här ovan. Tänkte matcha denna kreation med våfflat hår och ljusblå ögonskugga för maximal 80-talskänsla till helgen...not! Blir snarare välkammad page och eyeliner. Har även fått en ovälkommen accessoar i form av förkylningsblåsor på snoken, trots att jag inte är förkyld. Weird.

 

Johanna is: volontärarbete resten av veckan för Fresh Fish.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

För fan bodin. UPPDATERA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback