Förändring?


Åh, jag blir så trött. Något som ena dagen verkar vara spikat är andra dagen långt ifrån säkert...man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken, som det så fint heter.

Lördagen har bjudit på några arbetstimmar innan det var dags för "Freeport Awards". Inte så cheesy som det låter, men inte långt ifrån. Tänk er en lokal smockad med ca 150-200 butikssäljare med lite alkohol i kroppen och ni kan nog lista ut att ljudnivån inte var att leka med. Förnuftig som jag är (ibland) avlägsnade jag mig kort efter varmrätten då jobbet kallar imorgon. Klockan åtta sätter alarmet igång. Känns lagom lockande...



Johanna is: väntar på att filmen ska ta slut så vardagsrummet/sovrummet blir ledigt för en god (och kort) natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback