Förändring


Vinden har vänt och inom en snar framtid kommer livet te sig lite annorlunda här på Eklandagatan. Återkommer med detaljer, men kan väl avslöja så mycket som att jag bara ser det som något positivt.

Så varför nöja sig med en förändring när man kan fixa fler? Laddade just ner blanketten om namnbyte från Skatteverket. Nej, jag ska inte gifta mig. Jag ska "bara" ta bort mitt mellannamn...varför slösa bläck på att skriva ner ett namn som man ogillar skarpt? Ett namn räcker gott och väl.




Dagens låt:
David Bowie – Changes


Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhh men berätta för böövelen!!!:D

DU kan då konsten att göra en nyfiken...

Om man får ha lite gissningslek så tror jag att

1. Ni ska flytta till ny lägenhen?

2. Du har hittat en förträfflig sysselsättning(jobb!)?

3. BERÄÄÄTTTAAAA... haha

Postat av: Nelly

Ja, berätta! Håller helt och hållet med Anna! :)

Är sjukt nyfiken! Bra teorier också av anna... kan bara komma på en till...

Kräver ett mail snartast! ;)

2010-02-26 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback