Tummen upp



Film ÄR bäst på bio.

Trots att förväntningarna var skyhöga blev jag inte besviken när Avatar gick upp på duken igår kväll. Bildkvalitén och fotot var fantastisk. Visst var den lite för mycket emellanåt, men den är ju amerikansk så det hör väl till;) Som glasögonorm blir jag också extra het när jag sitter där med två par glasögon på nästippen, haha.

Nu är jag gräsänka i en vecka framöver och för att hålla mig sysselsatt i min ensamhet har både kök och toalett attackeras av städtant Johanna. Mer spännande än så blir inte denna tisdagen. Ikväll är det jag som brer ut mig i soffan och tittar på Paradise Hotel-finalen. Har hört rykten om att Jackie vinner alltihop...får hoppas att ryktet inte stämmer.



Johanna is; försöker intala sig själv att det är nyttigt att vara ensam ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback