44 timmar


Jag har inte uppdaterat bloggen på ca 2 dagar och 2 timmar. Väldigt skönt tycker jag. Skamligt enligt vissa av mina läsare.

Så vad har hänt under dessa 44 timmar? Jo, jag har rest till London över dagen, fixat återförsäljare för min höstkollektion, festat med kändiseliten och spenderat tusentals kronor på galet snygga kläder...eller inte! Inte för att det är något liv att eftersträva, men det hade helt klart varit mer intressant för mina läsare.

Istället har jag åkt buss ner till stan, fixat till glasögonen hos optikern så de inte ska glida ner på näsan, blivit full på Avenyn (tack tjejer för en grym kväll) och spenderat 417 riksdaler av mitt CSN-lån på ansiktsrengöring på Apoteket i hopp om att få felfri hud. Helgen avslutades med en lätt bakfylla och en söndagsmiddag ute på Hisingen i form av supergoda pizzor. Egengjorda såklart. Mer spännande än så blev det inte den här gången heller.





Johanna is; en uppsvälld klump på två ben och överväger pyjamasbyxor som alternativ skoluniform imorgon då jeansen knappt går att knäppa. Vad har vi kvinnor gjort för att förtjäna detta helvete varje månad?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback