Förnuftet kom...och försvann


Häromdagen köpte jag en en ny
klänning, inte för några stora pengar men innerst inne visste jag mycket väl att jag inte behövde ytterligare en liten svart klänning i garderoben just nu. Efter någon dag kom förnuftet på besök och jag lämnade tillbaka klänningen. Istället lade jag dem pengarna på att klippa till skatboet på huvudet idag. Så här långt är allt frid och fröjd. MEN...

...på väg till frisören i morse gled jag ner på Beyond Retro för att slå ihjäl de där sista minutrarna. Mycket dumt gjort. Gick där ifrån med en gul kasse i handen. I kassen låg inget mindre än...


...en kort svart mockajacka som jag fyndade för 400 pix!

Så nu ska jag gå loss i min knapplåda och se vad jag kan hitta.

 

 

 

Johanna is; nervös! 2½ timme kvar nu.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback