Fulltankad


Nej, jag har inte varit ute i Göteborgsnatten och ramlat gatan fram. Jag har precis ätit frukost. Är väl jag och en promille av landets pensionärer som går upp kl.5 på en lördag. Istället för att vara tankad på alkohol är huvudet fulltankat på tankar och då är det inte alltid så lätt att finna ron till att somna om.

Sedan är inte min kropp så glad på de nya tabletterna jag fått av min kära akupunktör. Har lite svårt att utröna vad de innehåller också med tanke på att medicinens namn är inget mindre än "Long Dan Xie Gan Pian Xin". Har jag någon läsare som behärskar språket mandarin kan ni ju höra av er.



Johanna is; tycker det borde finnas någon gräns för hur morgonpigg man får bli.






Kommentarer
Postat av: [sofia - foto, design]

Godmorgon!

Kikar in för att önska dig en riktigt härlig dag :D

Kram, Sofia

Postat av: Jempa

Jag kan en del mandarin men om inte det finns i teckenform eller vanliga bokstäver med små apostrofer ovanför så kan det stå vadfan som helst. má och ma är två helt olika ord t ex. Men om du har tecknen kan jag göra en research! =)

2010-01-09 @ 14:28:52
URL: http://peaceofgbg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla du för erbjudandet men jag besparar dig det besväret och frågar min akupunktör imorgon istället:)

2010-01-10 @ 12:28:49
URL: http://onodigtvetande.blogg.se/
Postat av: Jempa

Haha ok! Jag älskar min nördighet ibland!

2010-01-14 @ 19:26:14
URL: http://peaceofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback