Shopping


Tro inte att jag kom hem från Paris utan att ha shoppat lite. Blev kvalité framför kvantitet den här gången vilket resulterade i en endaste klänning (men vilken klänning sedan!). Inköpt på The Kooples som dessvärre inte finns någon annanstans än just Frankrike.´

Igår blev det ännu mera shopping när jag anlände till ett smällkallt Stockholm. Nöjde mig med att fynda lite basplagg på mellandagsrean den här gången. Nu sitter jag likt ett barn, svinhungrig (är någon förvånad?) och väntar på att lägenhetsinnehavarna ska vakna. Ska inte göra som när jag var 5 år och min stackars mor låg sjuk hemma. När jag tyckte att hon hade sovit tillräckligt gick jag in med bestämda kliv och ruskade om henne;


"Mamma nu får du faktiskt gå upp för nu har jag gett Axel mat och ätit frukost TVÅ gånger!"



Johanna is: matvrak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback