SJ-Satans Järnvägar


Ursäkta min lilla svordom där i rubriken men jag är bara så trött på detta tågmonopol som aldrig funkar som det ska. I tisdags när jag begav mig till Stockholm avgick inte ens tåget i tid och på vägen orskade diverse faktorer att tåget till slut anlände 25 min försent.

Idag var det dags igen. Den här gången började det bra, men det ändrade kung Bore snabbt på. Två gånger var tåget tvungen att stanna för att starta om då datorn kraschat på grund av kylan. Detta resulterade i att tåget rullande in på Göteborgs Central 45 min senare än beräknat.




Johanna is: ska sluta vara bitter och tänka på den chockerande,men glädjande, nyheten som avlöjades i förrgår.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha ATT jag känner igen mig! Jag tror helt ärligt inte att jag någonsin har åkt en felfri resa då SJ varit inblandat!! They really suck...

2010-01-07 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback