Dansa i neon



Sommarlovet fortsätter och dagen har spenderats lite här, lite där och lite hemma. Ägnade förmiddagen åt att köpa present och dryck till lördagens festligheter. Fick även med mig ett REA-fynd från H&M som ska matchas med gårdagens inköp. Kommer bli en outfit i sann 80-tals anda med lite neon, lite transparent, höga klackar och rufsigt lugg på dansgolvet (jo, jag kan faktiskt klä mig i annat än svart).

Har även lyckats med konststycket att laga mat i mitt enorma kök (läs kokskåp) då jag fick finbesök på kvällskvisten. Tyvärr tillhör inte Sanne det fotbollsfrälsta folket så när det vankades VM-match fick jag hoppa på cykeln och bege mig till Mölndal istället. "Svoooooosch", sa det på vägen ner. Det var värre när min gelérumpa med träningsvärk från helvetet skulle bestiga Mount Everest (eller åtminstone Guldheden) på väg hem. Men skam den som ger sig...

Imorgon hoppas jag på ännu lite mer träningsvärk, lite mera sol och förhoppningsvis en stor dos kärlek.





Johanna is:
shoppade loss hos optikern idag för 1300 riksdaler så nu kan också jag vara cool bakom mina solglasögon utan att riskera att gå in i en lyktstolpe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback