Onsdag


Kvällens kavaljer. Ett riktigt kraftpaket.


Tanken var att onsdagen skulle bjuda på en after work med kollegan, men kollegan hade redan fått för mycket av det goda den här veckan och tackade nej. Trots ihärdiga försök med att locka och pocka på mina vänner så var det ingen som nappade på förslaget att ta ett glas vin. Så vinglaset fick bytas ut mot en rejäl balja med grönt te och det närmsta ett dansgolv jag kom idag var när jag svängde om med min tjusiga kavaljer, Mr. Electrolux, i min lilla lya.

Efter det har kvällen ägnats åt att söka inte mindre än fem nya jobb medan jag har haft på friidtrotts-EM i bakgrunden bara för att kunna konstatera att Sverige nog inte kommer plocka hem så många medaljer det här mästerskapet heller.



Johanna is: hoppas på mer nöje och mindre nöje efter jobbet imorgon istället för på fredag väntar ledighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback