På nya äventyr


Lördagsnatten fick en minst sagt oväntad vändning efter det att jag hade MMS-bloggat. Efter att ha fått över halva vinglaset över mig istället för i mig på grund av alldeles för mycket folk på liten yta styrde jag näsan mot stan och vagnen hem.

Hann halvvägs innan mobilen ringde och istället för att däcka i sängen byttes klackarna ut mot converse, tygkassen packades till bredden, stuvades ner i cykelkorgen och innan jag visste ordet av satt jag på sista bussen ut till skärgården. Efter en liten tur med färjan hanns även en konversation med två ambulanshelikopterförare (ja helikoptern var också fin) innan jag stupade i säng.

På söndagen var jag mer zombie än människa, men jag lyckades hålla mig vaken genom hela VM-finalen trots allt. Matchen var för övrigt det mest spännande som inträffade igår.



Johanna is: antagen. Jobba eller plugga, DET är den stora frågan.






Kommentarer
Postat av: Maddenyfiken

Jojo...jag är nyfiken! Vad äre för plugg nu... och jobb oxå för den delen?;)

Allt bra annars?

Jag stöte på en vän till dig här om veckan ju....trevligt!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback