Helglyx

 

Lördagslunchen

Den som väntar på något gott mina kära läsare...här kommer helgens uppdatering. Som ni har längtat! Eller? Hursomhelst...

Jag har börjat med balklänningen till Kärlekens styvsyster, shoppat lite, vi har fikat med våra "Parisbuddies", Jesper och Sanne, vi har ätit en skaldjurslunch ihop med Jesper och Sanne, vi har festat på skilda håll för att finna varandra vid Valand klockan 02.15 en tidig söndagsmorgon, vi har vaknat upp bakfulla ihop och vi ska slå ihjäl några timmar här med start klockan 13. Ringde på ren chans och undrade om de hade några lediga bord när vi slog upp ögonen där vid tiotiden och de hade precis fått en avbokning (sa han åtminstone). Ibland ska man ha flax. Lever efter Sannes motto den här helgen. "Jag äter inte för att leva. Jag lever för att äta."

 

 

Johanna is: supernöjd med helgen och alla nya och gamla bekantskaper den har bjudit på.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det gjorde ni allt rätt i!! ha-ha-ha lite brunch a la vegas style gillar jag. Vad fick den för betyg?



Gud vad våra liv just nu snurrar kring mat...allt jag tänker på just nu.



Tack än en gång för en trevlig lördags e.m



Ha de gott

2010-03-07 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback