Helikopterplatta XL


Ja, jag vet att vissa av er är galet nyfikna på hur det gick igår och hur jag såg ut. Så därför tänkte jag nu stilla er nyfikenhet och slänga upp lite bilder. Det var ingen lätt frisyr jag skulle bära upp, men visningen gick kanon trots 2000 åskådare! Nerverna höll sig förvånansvärt lugna.

Ingen vila ingen ro. Upp i ottan var det som gällde!

Mitt sällskap på bussen på väg till Jönköping.

Frillan i "normaltillstånd". Ni får ursäkta bakgrunden, men det var enda stället med någorlunda bra ljus...

Bild från visningen:)



Johanna is: på väg till duschen för att dränka håret i x antal liter balsam. Sedan iväg till jobbet...



Kommentarer
Postat av: Li

URSNYGG frisyr! Och då menar jag normaltillståndet även om den andra också var häftig. Den passar dig skitbra. :)

2010-03-21 @ 13:55:40
Postat av: Cavendish

F-N vad snyggt det blev Jo! Du e grymt snygg och vilken snygg make-up dem la.

:-) /S



Postat av: Anette

Jättesnyggt, fräckt och du ser jätte proffsig ut!



kram Anette

2010-03-21 @ 19:23:31
Postat av: Mamma

Jättesnyggt! Passar dig väldigt bra.

Kram

2010-03-22 @ 13:36:53
Postat av: Charlotte

Läckert Booodiiin!!!

2010-03-22 @ 23:40:56
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback