Onsdag


Så var ännu en veckodag i mitt "livnjutarliv" snart till ända. Idag har det lagats skinnhandskar och inhandlats sidentyg för balklänning. Att få klart den innan påsk hade nog inte varit en omöjlighet, men varför stressa när man inte måste?;)

Har även sett Tim Burton's "Alice i Underlandet". Lite mörkare än vad jag hade föreställt mig, men Johnny Depp kan rädda vilken film som helst. Däremot kändes det lite konstigt att sitta i en salong med 500 platser när den inte ens var fylld till en tiondel. Lite som när jag såg "Sunes Sommar" den där gången 1993 på Sagabiografen i Kållekärr. Då var vi fem personer i salong som erbjöd cirka 100 sittplatser. Måste för övrigt vara Sveriges enda biosalong där det känns som golvet lutar bakåt (då man aldrig såg bioduken om någon satt framför).




Johanna is: imorgon är det våffeldagen OCH löning. Kan ju knappast bli en dålig dag när väderprognosen dessutom visar 10 grader och halvklart väder.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Inget vidare med restskatt. Ruinens brant nu? Var ligger Sagabiografen i Kållekärr;) ??

2010-03-24 @ 20:47:43
Postat av: Li

du tror inte att golvet lutade "bakåt" för att vi var små och de framför var stora då? :P fast jag har ju iofs aldrig riktigt växt ur det problemet... ;)

2010-03-25 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback