Pics

 

Dimman låg tjock tills det att vi nådde Köpenhamn. Då blev det sol!


"Jag är inte trött. Promise."

Enorm kaffekanna med tillhörande, minimal, kaffekopp.

"Varm choklad med grädde" innebär i Danmark "varm choklad med ett glas grädde bredvid".

Frusna svenskar placerades vid bordet intill öppna spisen.

Enormt söt bebis i ENORM overall.

Efter en lång dag var Kärleken trött...

..VÄLDIGT trött.


Sist men minst, en liten sneakpeak på nya frillan. Ni kan vara lugna. Jag kommer inte styla håret så här till vardags;)



Johanna is:
lugn som en filbunke inför morgondagens catwalk som är totalt är 38 m lång och omges av 2000 sittplatser. NOT!

Kommentarer
Postat av: Anna.

Jag vill ha meeer. inte bara en liten glimt. ser häftigt ut:)

Du klär i det mörka.

LYCKA TILL I MORGON!! kommer hålla tummarna för att du inte snubblar i några 13cm klackar;P

Vilket jag vet att du inte kommer göra.



P.s MKT bilder tack!



puss&kram



Vad tyckte du om köpenhamn nu då? Min lövelilööv stad!

Postat av: maria

lycka till! hoppas på fler bilder!

2010-03-19 @ 18:19:09
URL: http://fantastiskdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback