Inte en chans...eller kanske? JAAAAAAA!


"Hur är det möjligt? Man frågar mig gång på gång..." Jag är i chock. Ja, faktum är att jag nästan började grina för en stund sedan när jag såg mitt resultat på fysiologitentan. Rena glädjetårar.


Alla i min närhet vet att jag fullkomligt avskyr allt som berör biologi, fysik och kemi. Inte blev det bättre med en kurs som bland annat handlade om cellers uppbyggnad och hur ATP, ADP, ADH, GH och femtioelva andra ämnen utsöndras i kroppen. Genomled (nästan) alla föreläsnignarna, men när det var dags att börja tentaplugga tog det bom stopp. Det gick bara inte.

Så kom dagen D och jag pallrade mig till tentasalen för att lämna in en blank tenta. Bläddrade igenom den och fyllde i lite här och var för att inte skämmas allt för mycket över min prestationoch lämnade in nästan först av alla.


Därför hoppade nästan hjärtat ur bröstet när jag fick se att jag blev godkänd med 0,5 poäng.

Johanna is: sol ute, sol inne och DEFINITIVT sol i sinne!



Kommentarer
Postat av: Anna

Fy tusan så skönt:D

GRATTIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback