Same, but different


Mycket kan jag, men dansa kan jag inte. Därför var jag väldigt skeptisk när
Ellie vill ha med mig på ett av hennes Afropass i vintras. Ja ni vet ett sådant där flumpass där man studsar omkring barfota och låtsats att man är på jakt i Afrika, typ. Men lilla Ellie omvände mig och i slutet av passet stod öven jag och skakade rumpan.

Dessvärre krockar min teckningskurs med hennes underbara Afropass på måndagskvällar så idag fick jag istället bege mig till Fysiken för att testa på deras motsvarighet. Gick därifrån svettig, men besviken. Ingen finallåt i form av eurodisco från 90-talet, inga tända ljus och ingen smått galen, men grym intruktör som gapar att vi ska skaka det som skakas kan. Imorgon blir det "Funktionell träning" istället. Afron får ligga på is ett tag...




Johanna is: duscha, diska och sedan ut i solen!





Kommentarer
Postat av: Den vita negern.

Åh gulle du! Du är välkommen tillbaka när du kan, och så ses vi på torsdag löööönch :)



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback