Vinstlott


Idag var jag och skrev in mig på Arbetsförmedlingen, igen. Tredje gången gillt?

Hittills har jag bara stött på träskallar på det stället så döm om min förvåningen när jag fick träffa en vettig handläggare. Hallelujah, hallelujah, halleujaaaaaaah! Är verkligen rena rama lotteriet. Så nu ska jag ta mig tid i veckan och hitta en jobbcoach som jag tycker verkar lämplig. Har "bara" 180 stycken att gå igenom...

Humöret höjdes ytterligare ett snäpp när jag fick komma hem till söta Anna och äta en grym kladdkaka! Kanske inte världens nyttigaste lunch, men den var god;) Några timmar senare kom jag hem till en superb kycklingpasta som Kärleken hade lagat så idag har jag verkligen blivit bortskämd. Gottgottigottgott.




Johanna is: Kings Head ikväll eller inte? Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback