Fredag


Nej, jag är inte full. Jag vet mycket väl att det är lördagmorgon och att jag ska jobba (tyvärr). Det där lunchpasset (kl 12-16) förvandlades dessutom till heldag på något konstigt vänster...men eftersom dagen knappt har börjar tänkte jag sammanfatta gårdagen istället.

Började dagen med att göra det dummaste du kan göra som tjej. Gå på bikinijakt med PMS. Inte många rätt där inte, men jag försökte från uppsvälld mensmage och kom faktiskt hem med en ny bikini.



Bara några besök på gymmet och lite fuskbränna så kanske den faktiskt kommer bli använd också...

Och som den hormonbomb jag är just nu krävde min kropp kanegifflar (i mängder) när kvällen kom och det var dags för filmmys med Cissi. Behövde friska upp minnet på SATC-fronten inför nästa veckas biopremiär!

Inte heller på torsdagen kunde jag vara klok att hålla i pengarna utan kom då hem med dessa på fossingarna:

 

 

Johanna is: idag är det slut på dumheterna. Pengar ska tjänas, INTE spenderas. Detta kommer antagligen vara bortglömt ikväll (och definitivt på tisdag när lönen trillar in på kontot).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback