Önskelista


Nu är det inte ens 8 dagar kvar tills jag har nycklarna till min alldeles egna lilla, lilla lägenhet. Så nu kretsar näst intill alla mina tankar kring hur jag ska inreda mina 21 kvm så idag har jag letat godsaker både på stan och på nätet.





Lite fint porslin kan man väl aldrig få för många av?
(Jo, det kan man...om någon vill köpa mina Höganäsmuggar kan ni väl höra av er.)




Och teet kommer ju bergis smaka bättre om jag har en tesil i form av en gul ubåt, eller hur?




Och samtidigt som jag smuttar på mitt fantastiska te hade det varit trevligt med ett parti "Kaffe med knuff".

Två golvlampor som jag har haft ögonen på väldigt länge. VÄLDIGT dyra dessutom.




En trevlig klocka från Bolagret som är lika stor som ett väggur.



Lite ny kakeldekor i badrummet hade varit trevligt också. (Om jag ens har något kakel, minns ej.)



Sist men inte minst hittade jag ett
engelsk företag som tillverkar superfina väggdekorer. Här är mina två favoriter:







Johanna is:
Bryr sig inte ett dyft om det kungliga bröllopet i sommar, men kan tänka sig att "piffa till" sin lilla kokvrå med en extra glammig disktrasa. Ni hittar den på DesignTorget.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback