Oväntat bra, igen


Trots måttliga mängder alkohol igår pulserade det lite lätt i huvudet när jag slog upp mina små gröna i morse. Vad ska jag säga, jag är inte arton längre. En stärkande indisk lunch på Masala Kitchen gjorde dock susen så när jag hade bänkat mig i biosalongen kände jag mig mänsklig igen. Visserligen med en extra påse, eller två, under ögonen men ändå.

"Sex and the City 2" var i alla fall KLART över förväntan. Kan varmt rekommenderas! Mer handling och mindre lull,lull än i ettan. Har med andra ord haft en mycket angenäm torsdag och det är jag fina människor i min närhet att tacka för. Nu krävs ett djupt andetag för att stå pall för de kommande dagarna som innefattar jobb fredag, lördag OCH söndag. Och som ni alla vet är det lönehelg...resten kan ni lista ut. Kan dock trösta mig med att till skillnad från alla konsumtionsgalna människor kommer jag tjäna pengar, inte spendera. Dessutom kommer jag somna som en klubbad säl när dagen är slut.



"Söt", sa Cissi. Skulle nog snarare säga "salongsberusad"...


...men drinkarna var en fröjd för både öga och smaklökar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback