Två dygn...


...12 jobbtimmar, några soltimmar, trevligt umgänge, en bränd axel, ett glas vin och en liten söndagsutflykt senare har jag landat i mitt lilla krypin igen.

På grund av lite schemastrul så blev lördagens arbetsdag fem timmar kortare så strax efter kl 15 hade jag parkerat rumpan i Slottis solskenet med
Cissi och co. Därefter blev det häng på andra lång innan läggdags vid midnatt.

Söndagen var inte lika angenäm. Kändes som alla 52 000 som sprungit Göteborgsvarvet i lördags fick för sig att besöka Freeport igår. Det var k-a-o-s. Men efter några kvällsmackor och baljor med te var ordningen återställ och jag somnade som den lilla gris jag är (skär med andra ord).



Johanna is:
fick ett väldigt trevligt samtal idag. Nu är det bara att hålla tummarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback