Äntligen


Stockholm i all ära, men att vara tillbaka i Göteborg känns helt underbart! Tågresan gick som på räls (dåligt skämt, jag vet. Det är en medfödd skada). Däremot borde portabla DVD-spelare vara förbjudna om ägaren inte har ett par hörlurar att koppla in. Kan numera skriva upp "Dora, utforskaren" och "Lilla spöket Laban" på min filmlista. Lyckan är total.

Efter en helg i sann pensionärsanda (sova, äta, fika, sova, äta, fika, sova) har kroppen äntligen fått jobba lite. Bodypump är verkligen rumpans bästa vän (eller värsta fiende beroende hur man ser på saken) så nu kan jag med gott samvete ha en måndagskväll i lättjans tecken. Fast det är ju aldrig kul att dega i soffan själv så därför flyr jag lägenheten och letar reda på lite sällskap. Men först en dusch. Annars kommer garanterat sällskapet fly illa kvickt.



Johanna is:
hellre gröt tillsammans än oxfilé ensam.
Vad det bjuds på ikväll har dock min partner in crime fått bestämma. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback