Ber till högre makter


Nu ska jag snart bege mig från ett Stockholm i vinterskrud till hem till kära Göteborg. Om jag anländer till Göteborgs Central på utsatt tid kommer jag äta upp min hatt. Hyser inget större förtroende för SJ då vi har ett minst sagt brokigt förflutet. Har redan fått ett SMS från ovanstående att det inte kommer finnas någon servering på dagens avgång. Hörde jag storshopping på Pressbyrån?

Förutom mycket snö har helgen bjudit på ett väldigt fint dop, många timmars sömn och lite shopping. Ja, veckan har varit till och med varit vit på fler än en ett sätt. Inte ens en droppe glögg har nuddat mina läppar. Något min kropp onekligen verkar väldgt tacksam för.



Johanna is: längtar hem lite mer än vanligt. Och jag tror jag vet varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback