Me, Myself and I


Brinner* på PastaHaus följt av ett svettigt träningspass för att sedan tillbringa kvällen hemma i myskläder och raggsockar. Kanske inte den mest händelserika lördagen i mitt liv, men ibland måste man tillåta sig att ta det lite lugnt. Eller lugnt och lugnt. Ikväll har jag sökt tre jobb och skickat iväg ansökan för eventuell medverkan i ett tv-program (!).



Johanna is: småförälskad i en främling med mörka ögon och beter sig som en fnittrig skolflicka i dennes närvaro.




*Brinner=breakfast+dinner. Dvs när du käkar middagsmat till frukost. Gårdagen på Kino påverkade visst dygnsrytmen en aning.

---------------------------------------------------------------

Hittade EN bild från i onsdags som jag fastnade på. Eller min blåklädda axel vill säga. Känner ni igen mannen nere i vänstra hörnet?


Kommentarer
Postat av: tina

daniel adams-ray?

2010-11-16 @ 14:30:44
Postat av: Johanna

bingo!

2010-11-16 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback