Stockholm S/S 11



Har inte glömt bort min utlovade rapport från hufvudstaden, men qualitytime med vänner är tusen gånger trevligare än att sitta vid dumburken. Releasefesten hölls i en fantastisk fin våning på Strandvägen med utsikt över Nybroviken. Eftrsom det var sommartema som gällde hade hela våningen smyckats med blommor och några av gästerna fick även blpmsterkransar i håret. Mycket tjusigt.

Dock lyste jobberbjudanden och andra smaskigheter med sin frånvaro, men trevligt var det och det bjöds på drinkar så starka att några av festens gäster vid kl 22 gick bananas framför DJ-båset (nej, jag var inte en av dem). Fast skulle jag påstå att jag var pigg när klockan ringde dagen därpå hade jag ljugit för er.

Eftersom jag är en värdelös fotograf får jag hänvisa till den
här mannens blogg där ni åtminstone får en liten sneakpeak hur det såg ut. HÄR kan ni beställa ett eget exemplar av tidningen som är absolutely fabolous! För att inte tala om de välskrivna texterna;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback