Lagt på lådan


Fyra stycken kuvert+porto, 269 riksdaler! Usch och fy vad dyrt. Jag vågade nämligen inte skicka iväg mina ansökningar med vanlig snigelpost utan det fick bli rekommenderat. Anledningen till detta är att sista ansökningsdag är redan på fredag för tre av dem fyra utbildningarna jag har sökt. Vi är redan halvvägs inne i april månad...vart tusan har det här året tagit vägen?! 2011 skulle ju bli det bästa året hittills och vad har jag åstadkommit så här långt? Jo, att vara sjuk i sex veckor och åka på en saftig bot för fortkörning. Kul.

Förhoppningsvis kommer hösten förgyllas med en rolig utbildning. Det kanske till och med blir aktuellt med en flytt beroende på vart jag kommer in. Här är utbildningarna jag har sökt:

  • Event Marketing och evenemangsledning (Göteborg)
  • Event Management (Varberg)
  • Musik- och eventarrangör (Nyköping)
  • Ledarskap för mötesindustrin (Västerås)
  • Journalistlinjen (Ljungskile)
  • Journalistik och multimedia (Stockholm)
  • Journalistubildningen vid JMG (Göteborg)


Johanna is: torsdag, frisörbesök följt av tacokväll. Fredag, dejt. Lördag, leopardy (party med leopardtema). Veckans andra hälft kommer bli grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback